Kuntavaalit 2021

Kokoomuksen Hämeenlinnan Kunnallisjärjestö on aloittautunut valmistautumisen 18.4.2021 järjestettäviin kuntavaaleihin.

Kukin puolue voi asettaa kunnassa enintään valittavien valtuutettujen puolitoistakertaisen määrän ehdokkaita.

Hämeenlinnassa kaupunginvaltuustoon valitaan 51 valtuutettua, joten kunkin puolueen ehdokkaiden enimmäismäärä on 76 ehdokasta.

Kunnallisjärjestön tavoitteena on asettaa vaaleihin ensimmäismäärän ehdokkaita.

Kunnallisjärjestö on 2.8.2020 pitämässään kokouksessaan asettanut kuntavaaleihin seuraavat 33 ehdokasta:

Antti Ahonen, Joona Gynther, Henna Hanka, Sini Heikkilä, Mikko Hieta, Ville Honkasaari, Elisa Hyvärinen, Olli Ilomäki, Hillevi Kaarlenkaski, Pentti Kallionpää, Sara Kaloinen, Jenna Kankaanpää, Veli-Pekka Kulmala, Annemari Kuvaja, Seppo Kuvaja, Pasi Laine, Päivi Lindqvist, Janne Liukkonen, Pekka Lyly, Kari Mononen, Pirita Mäntytörmä, Mari Parikka-Nihti, Mari Pinomäki, Aatu Pulkkinen, Sari Rautio, Jukka Saario, Jesse Saviniemi, Timo Saviniemi, Kari Suokas, Kalle Virtanen, Juha Vähänen, Henri Weck ja Markku Wiik.

Kunnallisjärjestö asettaa lisää ehdokkaita kokouksessaan 15.11.2020.

Voit ilmoittaa halukuutesi kuntavaalien ehdokkaaksi ryhtymisestä täyttämällä tästä linkistä aukeavan lomakkeen.